Veelgestelde vragen

Stel uw vraag

Account

Hoe kan ik de e-mails stop laten zetten?

Je lidmaatschap van ons programma laat toe dat spaarbron je e-mail en advertenties mag zenden. Als je alleen lid wilt zijn voor de kortingen op de website dan is dit mogelijk. Via "mijn gegevens" kun je aanvinken dat je de e-mails alleen nog in de online inbox wil ontvangen. De e-mails die wij versturen zullen dan ook alleen maar op de website terecht komen.

Hoe kan ik inloggen op mijn account?

Ga naar de inlog pagina, voer je e-mailadres en wachtwoord in en klik op de "inloggen" button. Of vul rechtsbovenin je logingegevens in.

Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?

Ga naar www.spaarbron.nl/members.php of als u ingelogd bent naar de "Home" pagina. Klik op deze pagina op de rode knop "Account opzeggen" en geef je e-mailadres in. Vervolgens ontvang je een e-mail waarmee je je kunt uitschrijven.

Let erop dat het niet ongedaan gemaakt kan worden en je saldo verloren zal gaan.

Hoe kan ik mijn persoonlijke informatie aanpassen?

Log in op je account en klik op "Mijn gegevens wijzigen" hier kun je al je gegevens wijzigen.

Ik heb geen activatiemail ontvangen, wat moet ik doen?

Ga naar de inlog pagina, voer je e-mailadres in. Kies dan de optie "Activatie e-mail hersturen" U ontvangt dan de activatie e-mail in je emailbox.
Let op dat de activatie e-mail ook in uw junkmail of spambox terecht gekomen kan zijn.

Ik woon buiten Nederland/België, mag ik lid worden?

Ja, als je beschikt over een Nederlandse of Belgische rekening mag je lid worden van SpaarBron.nl.

Mag ik meerdere accounts per huishouden of IP adres hebben?

Wij staan meerdere accounts per huishouden niet toe. Ieder lid die zich aanmeld moet beschikken over een eigen IP-adres.

Waarom komen mijn e-mails niet meer aan?

Waarschijnlijk komen onze e-mails in de junkmail folder. Lees hier hoe je dit kunt wijzigen:
Klik hier.

Probleem niet opgelost? Neem contact met ons op via de "Contact" pagina.

Waarom word ik steeds uitgelogd terwijl ik net ingelogd was?

Onze website maakt gebruik van cookies. Cookies zijn kleine bestanden opgeslagen op je computer. Onze website gebruikt deze bestanden om te zien wie je bent. Het is mogelijk dat je browser geen cookies ondersteunt of dat ze uitgeschakeld zijn. Dit kun je vinden bij Extra -> internet opties. Ga na of je browser cookies ondersteunt en onze websites toelaat cookies te maken. Het is ook mogelijk dat je firewall of anti- virus programma de cookies blokkeert. Sluit deze programma's af en probeer het opnieuw. Of voeg het domein SpaarBron.nl toe als veilig domein.

Wat zijn actieve en wat zijn inactieve leden?

Actieve leden hebben hun e-mailadres bevestigd en zijn dus lid van Spaarbron. Inactieve leden zijn leden die de afgelopen 30 dagen geen e-mail geklikt of ingelogd hebben.

Accountscore

Waar vind ik mijn accountscore?

Als je bent ingelogd kom je via de button Accountscore op de Accountscore pagina. Hier bevinden zich ook een aantal tips om snel aan een hogere accountscore te komen.

Wat is een accountscore?

Spaarbron werkt met een accountscore. Door mee te doen aan acties kan je deze verbeteren Alle acties zowel gratis als betaald hebben een positieve invloed op de accountscore.

Wat voor invloed heeft Accountscore?

Een positieve accountscore heeft ook invloed op de vergoeding voor je kliks. Deze stijgen met een positieve accountscore en dalen met een negatieve accountscore.

Kortingen/ Cashbacks

Geldt de korting ook voor de verzendkosten?

Nee, de verzendkosten worden niet meegenomen in het orderbedrag.

Hoe ontvang ik de kortingen?

Je kunt de cashback/kortingen krijgen bij elke aangesloten webshop op SpaarBron. Elke webshop geeft verschillende kortingen. Het is belangrijk dat je via SpaarBron doorklikt naar de webshop en zorgt dat je ingelogd bent. Op die manier kunnen wij de kortingen goed meten en zo snel mogelijk uitkeren in je account. Zorg dat je tijdens het bestellen/afrekenproces in de webshop niet meer opzoek gaat naar een kortingscode of prijsvergelijking. Dit onderbreekt het bestelproces en zorgt ervoor dat SpaarBron de korting niet meer kan uitkeren.

Ik heb iets besteld maar zie het niet in mijn saldo?

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Van sommige partners kunnen wij de kortingen nog niet real time verwerken, hierdoor kan het voorkomen dat een korting pas na 48 uur zichtbaar wordt. Een andere oorzaak kan zijn dat er tijdens het klikken naar de webshop iets misgegaan is, bijvoorbeeld omdat je computer geen "cookies" ondersteunt. Zorg dat je tijdens het bestellen/afrekenproces in de webshop niet meer opzoek gaat naar een kortingscode of prijsvergelijking of andere links klikt. Dit onderbreekt het bestelproces en zorgt ervoor dat SpaarBron de korting niet meer kan uitkeren.
Mocht de korting na 5 werkdagen nog niet toegevoegd zijn stuur dan een "claim" in via "contact" en we zullen deze in behandeling nemen.

Moet ik betalen voor SpaarBron?

Nee, SpaarBron is volledig gratis en vrijblijvend. Er zijn geen enkele kosten verbonden aan SpaarBron.

Moet ik de aankoop op SpaarBron doen?

Ja dit moet altijd via SpaarBron. Je moet via SpaarBron ingelogd zijn en geklikt hebben om de korting te ontvangen. Zorg dus wel altijd dat je op het moment van bestellen als laatste via SpaarBron klikt en dan direct gaat bestellen. De echte aankoop doe je gewoon in de webshop zoals gewoonlijk. Zorg dat je tijdens het bestellen/afrekenproces in de webshop niet meer opzoek gaat naar een kortingscode of prijsvergelijking. Dit onderbreekt het bestelproces en zorgt ervoor dat SpaarBron de korting niet meer kan uitkeren.

Wat betekend "cashback"?

Cashback betekend het ontvangen van een extra geldbedrag/korting bij je aankoop in een webshop. Op SpaarBron staan honderden webshops waar jij met extra korting kan shoppen. Je klikt via SpaarBron naar de webshop en vervolgens zal de aangegeven korting na je aankoop in het SpaarBron saldo overzicht zichtbaar worden.

Overig

Ik heb een vraag die hier niet is behandeld, wat kan ik doen?

Neem contact met ons op via de Contact button op de website. Wij zullen je vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden. Ben je al lid dan kun je het overzicht van je Contact aanvragen daar vinden.

Referrals

Hoe kan ik andere mensen aanmelden?

Je kan andere mensen lid maken door de functies in het "Uitnodigen" menu dat je na het inloggen aan rechts kunt vinden. Je kan andere mensen onder andere aanmelden door je referral link op je eigen website te zetten, je referral link in uw verzonden e-mails te zetten of adverteren met je eigen referral link bij andere websites. Meer informatie hierover vind je in het "Uitnodigen" menu als je bent ingelogd.

Als wij merken dat je spamt met je link zijn wij genoodzaakt je account te deleten, de verdiensten komen dan te vervallen.

Hoe vind ik mijn referral link?

Uw referral link kun je vinden door in te loggen en te kijken in het "Uitnodigen" menu aan de rechterkant van de pagina.

Hoeveel verdien ik aan mijn referrals?

Leden verdienen 10% aan hun level 1 referrals. Daarnaast geven wij €0,65 per nieuw lid dat je lid maakt van SpaarBron.

Uitbetaling

Ik krijg de melding: Accountscore te laag voor een uitbetaling?

De benodigde accountscore voor een uitbetaling is minstens een 5.5. Bekijk je huidige accountscore en tips om deze te verhogen via de button Accountscore.

Wanneer kan ik een uitbetaling aanvragen?

Als je €12,50 verdient hebt kan je met een accountscore van 5.5 of hoger een uitbetaling aanvragen. De uitbetaling zullen wij binnen 30 werkdagen uitkeren op je bank- of girorekening.

Verdiensten

Hoe word ik uitbetaald?

Wij betalen uit via bank- of girorekening. Zodra je een bedrag van €12,50 of meer hebt verdient zal er op de saldo pagina een uitbetalingsbutton verschijnen.

Ik zie geen referralverdiensten, klopt dit wel?

Ja, het systeem telt alle referralverdiensten gewoon. Het kan een paar mailings duren voordat je het resultaat merkt ervan. De verdiensten worden weergegeven per hele cent (0.01).

Wanneer word ik uitbetaald?

Na je betalingsaanvraag zullen wij het geld binnen 30 werkdagen uitkeren.

Webshop statistieken

Gemiddelde keuringstijd

De gemiddelde keuringstijd geeft per webshop aan hoe lang het duurt dat een aankoop van "gereserveerd" naar "geaccepteerd" gaat.

Ingediende Claims

Deze statistieken geeft de betrouwbaarheid van de adverteerder aan. Het kan gebeuren dat je een bestelling plaatst via SpaarBron maar de korting niet geregistreerd wordt. Je kan als lid dan een claim indienen voor deze adverteerder. SpaarBron gaat deze sale dan natrekken bij de webshop. De statistieken houden wij bij en zijn te volgen bij elke webshop. SpaarBron houdt bij hoeveel % er gemeten is en van de ingediende claims hoeveel er alsnog uitgekeerd zijn.